Hittegods!



Igår var Erik och hans pappa och städade ut grejer från ett gammalt hus.. Dert ska hyras ut och var lite bråte kvar där... När Erik kom hem hade han med sig denna! Tänk vad han lärt sig... Rörstrand hade han uppmärksammat och tog med den hem!!! Duktig ponke! Det bästa var att den var i kanonskick.. Den ska användas!!!





Jag vaknade ovanligt tidigt idag.. Har vaknat flera gånger i natt av att jag haft ont i knät.. Jäkla knä, vad less jag blir! Men nu hade jag iallafall tid att blogga en stund hehe...

Jag har iallafall bestämt mig för att åka till frissan på tisdag. Har fått ledigt från jobbet!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: alex

saknar dig systra mi..

2010-03-25 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0