god jul

2 dagar kvar till julafton. nedräkning pågår!
Tänkte passa på att skriva lite nu, sen lär det dröja. Imorgon och på tisdag jobbar jag på fritids, Erik är ledig tisdag. Då åker vi till Norum och har lilla julafton. På julaftonsmorgon åker vi hem till tvärålund, till Eriks föräldrar.. Där har vi tänkt mysa hela julafton. På juldagen funderar vi på att åka till Yttersjön och hälsa på Eriks farmor och farfar, och sedan på annandag jul åker vi vidare till villvattnet, till min farmor :)
8 januari blir det återbesök hos veterinären, Rambo haltar trots medicin och smärtstillande... Något är fel :( Men gladare hund får man leta efter, han är mycket trevlig :)

ikväll hade jag och Erik ett litet julbord hemma, med julköttbullar, hemmagjord rödbetssallad, ägg osv.. Gött!:) men vi glömde julmusten...

Nu är nyårs inbjudan utskickad också, hoppas alla vill komma :) Jag och Linda ska ordna kring bokning och göra i ordning osv... Nu håller jag på att slipa på snapsvisor, tänkte att alla skulle få varsitt litet häfte med välkända melodier:) Oj vad roligt det ska bli!!!!! :D Vi ska bjuda på fördrink med nå gött till, och massa lekar ooojjj vad jag längtar! Men, först är det ju julafton, nu får jag lugna ner mig.

Examensarbetet går trögt nu, Den 8:e januari 12.00 ska det vara klart och inlämnat... Ikväll ska jag maila arbetet till min handledare för att visa hur långt jag kommit. Då ska han avgöra om min uppsats får gå vidare för examinering eller om man får vänta tills maj. Jag ska ha hunnit 80% nu. Men, det har jag nog gjort..hoppas jag?? ligger efter med en intervju....

Ikväll fick jag se min kära familj ett tag, men dom hann inte ens ta av sig skorna så var de tvugna att fara... jag längtar till tisdag! Å jag längtar tillbaka till tiden då jag bodde i stan, men inte till tiden jag bodde hemma.. för mycket av det goda. haha... Nä, nu är det kvälls mys, sen är det natta. ska upp 05.30 imorgon!


God jul på er allihopa!




♥ God jul! Önskar Rambo och Inez ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0