staan

I natt sov jag över i Norum. Rambo och Stella busade på som vanligt.. Nu ska jag åka ner på stan med syrran och julklappshandla.. Hon ska iallafall det, jag vet fan inte om jag har råd.. hoppas fortfarande att det ska falla ner en tusenlapp från himlen.. Hoppas att jag och Erik kan åka in på fredag, då han är ledig.. lika bra att göra bort handlingen nu, annars kommer ju hela Umeå att joina oss i ruschen strax före jul. dålig planering! Rambo ska få stanna kvar i norum hos mamma, sen kommer dom in till stan efter middagen. Då ska vi på nån partylite grej innan vi åker hem!


Det känns som att jag nu glömt skriva det jag egentligen skulle, men... äh:)

Puss å kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0