toan från helvetet

Haha, såg att VK.se nu ändrat "Kungaparet kommer till Umeå" till "Kungaparet kommer till Ratan" hehe...


Nu är det nå fel på toan åxå... läker massa vatten, men inte att den svämmar över för att det är tätt, utan det läker nederst i toan, den biten som går ner i golvet... Hm. Nån liter vatten rinner ut på golvet ibland då man spolar, men inte jämt... BLÄ skulle ja vilja säga. Å fyfan för gamla avloppsledningar.


Snart ska jag på promenad med Petra och Rambo, hoppas Erik fixat toan snart för jag är pissnödig! Å jag törs inte gå ner till lagårn, för kossorna skrämde mig så mycket sist... trodde dom skulle mörda mig! isånnafall får Erik följa med.

Idag käkade vi köttsoppa till middag. Vi blev bjudna av Eriks mormor! Till kvällsfika blir det rester från gårdagens middag. "tapas". Jag tänkte prova mig på, jag hade så månda idéer... Men det bler mer eller mindre en buffé, blev så mycket haha... vi smakade lite av varje och sen var man proppmätt.. så vi tänkte äta det till middag idag, men då ringde ju Eriks mormor... Så, jag tar då lite gravat älgkött till middag :) Blev riktigt bra!

Ikväll ska Erik (förhoppningsvis) göra klart hundgården. Hans pappa ska väl komma och hjälpa honom att sätta fast dörren... Men, det lär han nog inte hinna göra, iallafall omte om toan är så här dryg. toajävel. jag är kissnödig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nu är petra här... ja ska väl till lagårn o pissa... hane heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0