finally!

Jag har aldrig tid att skriva längre känns det som. Men på fredag återgår livet till det vanliga igen. Just nu är det fyllt av hundvalpar och inlämningsuppgifter. Jag tänkte hinna skriva lite nu innan jag ska åka till universitetet för kursregistrering för examensarbetet! Jag åker om 15 minuter, så jag hinner nog lägga in en bild.


Det är inte klart ännu, ska upp med en hemmagjord anslagstavla (tack Erik!) som ska kläs i något snyggt tyg.
Jag har gruvat mig för att måsta sitta och plugga i det där rummet, jag har klarat mig att sitta i soffan tills nu, men eftersom examensarbetet börjar så är det praktiskt om man slipper städa undan för varje gång man pluggat. Det blir nog lättare att ta sig för då också...
Myshörna! Skulle haft lite bättre belysning också.....


I måndags och igår fick jag vikariera i 6an, där jag hade praktiken. Mycket lärorikt! och lön! wohhoo!
Hoppas någon ska vara borta snart igen så jag får jobba...


I lördags var vi på förlovningsmiddag. Tyvärr har min syster min kamera så det blev inga bilder, däremot har jag bilder på kortet jag gav dom :)

Jag blev ganska nöjd tillslut, men jag gjorde om kortet X antal ggr.....



Nu måste vi gå med Rambo i koppel också. Det luktar mycket älg i skogen och nu har Rambo också börjat notera det. Jag tror att det var i lördags, då följde jag med Rambo och spårade ungefär en halvtimme. Men sen ville matte gå hem. Men inte Rambo! Jag tänkte ta en promenad, så jag klädde mig med långkallingar, mössa, vantar, halsduk, kofta, dunjacka och gympadojjor. Det blev rätt varmt eftersom vi småjoggade hela tiden...
I måndags på lunchrasten gick jag ut med Rambo i vanlig ordning och han blev sugen på en jaktsväng. Men det hade jag inte tid med, jag skulle tillbaka till skolan! Så Rambo gick i strejk.

"Jag tänker inte gå hem"

Han är ju i trotsåldern, och jag måste säga att han är förjävlig ibland. Envis!!!!!


Nej, nu ska jag ta och göra mig klar för att åka.
Hane! Heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0