gravad kalvstek & anslagstavla

Ikväll har jag provat grava älgkött, jag hoppas att det blir bra! Vi lyxar med kalvkött :) På fredag får vi provsmaka... Weeeii!

Jag har även varit i Vännäs med Eriks mormor och storhandlat! Nu är kylskåpet som det bör vara igen, imorse var det väldigt tomt. Jag köpte även ett tyg till anslagstavlan som Erik gjort till mig.. Jag tänkte ha anslagstavlan liggande, men jag undrar om det blev bättre stående med det här tyget... Vad tycker ni?




Nu ska jag plugga en stund. Jag köpte nygrillad kyckling och aioli i vännäs, som jag tänkte skämma bort mig med... ;) Någon middag blir det inte idag, Eriks mormor bjöd på fika i vännäs.. Vi käkade grillade mackor, och jag åt en med parmaskinka, mozarella, soltorkade tomater och svarta oliver. Fast jag petade bort oliverna :) Men gott var det! Sen blev det kaffe på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0