Gud har hört mig!

Eller så har någon stulit min affärsidé! haha..
Jag har klagat över hur affärer inte har snygga BHar fast i fler storlekar.. Det blev en vilande affärsidé. Men! Nu har det öppnat en affär i kungspassagen som heter Change. Där har de fina bhar, inte allt för dyra, å i min storlek!
http://www.change.com
Dit ska jag! Jag är sugen på att åka in till stan på en gång, men med tanke på att jag bor ett ljusår från stan så tar jag det någon dag som man ändå ska in.
Där mamma, har du min födelsedagspresent! :)

Idag är jag jätteförkyld. Har inte sovit nå bra i natt, å bara snorar och snorar. Mycket attraktivt. Imorgon är det iallafall fest i byn, hoppas jag mår bättre då.
Nu har jag kokat mig lite te och ligger och myser med Rambo och Inez i soffan. Ska fortsätta plugga idag, igår satt jag från 09.00 till 15.00, med avbrott för hundpromenader, frukost och kaffekok. Så mycket hade jag inte tänkt plugga idag, men jag ska försöka göra bort det mesta.

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0