kyla!

Idag har det varit rätt kallt ute, just nu är det ca -7 grader. Det blåser lite, så det blir ännu kallare.. Idag var vi på Alexanders gård, Erik hjälpte honom med hans hundgård. Sarek och Rambo busade för fullt och jag var på gränsen till att förfrysa kinderna. Hade glömt hur fort det kunde gå...

Här är lilla Sarek, världens gladaste :)
Ångrar lite nu att vi inte skaffade oss en Plotthund, han är då mycket gladare än Rambo.. den surkarten. Men, förhoppningsvis blir smålänningen en gladskit :)

Här busar dom för fullt!


Sareks teknik är att brotta ner Rambo, vilket han är duktig på. Men hans svaghet är hans öron som Rambo ständigt biter efter...



Rambo kör "CRAAAZY EYES!"


E
lementet uppe i vårat sovrum har ju aldrig riktigt fungerat, och sen i maj har vi haft ett el-element.. Men det räcker inte när det blir kallare ute, och det kostar rätt mycket att köra el-elementet, speciellt när vi ändå eldar igång resten av huset!!!
Men våran hyresvärd är lite seg, så vi har fortfarande inget element. Så i natt sov vi nere i gästrummet, det vara bara 14 grader i sovrummet när vi skulle sova... :(
Jag som hade bytt sängkläder.. till dom nya, fina.. Men, vi får väl sova i dom när Olle lagat elementet!!!

Nu var det 15,0 grader där uppe, så jag gissar att det blir en till natt i gästrummet.

Ikväll blir det "Erik & Mackan" kl 20.30, jag röstar nog på parlamentet istället, men jag tror Erik redan bestämt sig hehe... Kl 21.00 byter vi kanal, då är det sanningens ögonblick!!


Puss å hej! Åsså klär ni er ordentligt imorgon, då blir det oväder! Själv skulle jag ha skaffat ett par täckbyxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0