myskväll :)

Idag var jag och Erik på stan. Vi kollade in nya BH affären CHANGE, och ooj vad BHar dom hade, Stora och små, billiga och dyra, snygga och fula. Men framförallt, 50% rabatt på alla. Det var verkligen en bra affär och man får hjälp med vilken storlek man EGENTLIGEN ska ha. Jag har gått runt med för små.. Så gå dit och kolla vilken storlek du har, innan du går och köper fel storlekar!!!!!

Till middag lagade vi porterstek med mammas recept, och det vart fruktansvärt gott. Receptet hålls hemligt, det får vara en familjegrej. Om ni har tur så blir ni bjudna på porterstek hos oss någon gång ;) Såsen blev underbar. Bästa middagen på många år. Som jag lagat själv alltså, annars leder mamma.

Jag har nyss stökat undan i köket och Erik har tagit hand om lammköttet. Vi fick ett halvt lamm ikväll :) Rambo den surkarten har pinkat på husses skor ikväll, och nu ligger han och surar på golvet nedanför soffan. Han har varit lite småsur hela dagen, skulle tro att det var för att han inte fick följa med till stan.

Imorgon drar vi till sNorum... Där väntar go mat å presenter :) jag fyller år på tisdag! :D Wohhooo!!!!

Erik hälsar att han "snört ut mer götta på åteln". Han har tänkt jaga räv från vårat fönster. Vi såg en räv där igår....


Nu ska vi äta efterrätt. Hane haaaaaaaaj! 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0