snart helg

Idag har jag vikarierat i 6an igen.. Härligt att träffa alla ungar :)  Nu är jag då hemma och har hunnit städa undan i köket.. Fick våra nya sängkläder idag, dom är skiiiiitsnygga!
Lärarna på skolan jag vickar på beställde från en tidning, och jag föll för dom...
Dom finns att köpa på DeVal men om du ska beställa något, så tänk på att moms tillkommer... ;)

Tänk vad snygga dom blir i vårat sovrum... :P

Sen hittade jag en ljusstake som var så fin, men den kostade 299 kr plus frakt, vilket är lite väääl mycket tycker jag...
 
klicka nu på bilden, mamma, så blir den större :)


Imorgon åker jag och Erik till Lycksele... Oj så mysigt, funderar bara på vad man ska ha på sig.. Lika bra att bestämma sig innan man åker, annars blir väskan så tung..  fast jag tar säkert med mig några uppsättningar ändå, ifall man skulle ändra sig hehe...

Igår var Linda, Peder och Alexander här och fikade. Gött, jag hade bakat toscakaka =) Å i tisdags var Eriks mormor, morfar, farmor, farfar och hans föräldrar här och åt smörgåstårta! Jag har haft någon konstig mat/bak period!? Jag har bakat massa olika saker, och provat laga lite ny mat osv.. Ganska kul faktist! Vad blir nästa? :D

Nu ska jag ta det lugnt framför tv:n en stund innan Erik kommer hem... Han är och hjälper alexander med hundgården..


Åsså ber vi en stund, för att indexator inte varslar så många!!! Får nog veta imorgon hur många som blir utan jobb.  Cranab varslar 60 av 200... "Effekten är densamma som om 1 200 skulle ha varslats i Umeå." skriver dom på VK.

huvva.. Nä, nu ska jag se topmodel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0