a little bit of reuter

Ja, nu får jag höra att jag är lik Suzanne Reuter också. Ser inte några likheter här heller om jag ska vara ärlig.

Den gemensamma nämnaren för mina... ja, dom där två. Det verkar vara rynkor och mörkt hår?

Ikväll har vi ätit hos Eriks föräldrar, hans mamma fyller år idag! Det var riktigt gott, som vanligt! Har aldrig gått därifrån annat än proppmätt!

Imorgon är sista praktikdagen, då får jag se om blodbollarna går hem ;) Men det känns faktist riktigt tråkigt att måsta tillbaka till universitetet... Man börar ju tycka om ungarna och bli bekväm av sig att få vara i byn! Men, förhoppningsvis får jag vara är ibland ändå =)

Nu är det myspys snart, ska först kolla om det kommit ut nå fler hundar på blocket ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0