ostkrokar och plugg.

Idag hade jag CK3 tenta. Sista tentan på hela utbildningen! å jag klarade den! ååååååhh, så skönt.
*applåder*

Jag har även gjort två fynd idag. På RUSTA!

elljusstake för 29:- styck. Köpte 3!


Sen hittade jag dom snyggaste bajspåsarna...

Kostade lika mycket som elljusstaken! Men oj vad kul det blir att plocka bajs! haha...


Nu ligger iallafall Rambo på golvet här och sover, medans Inez sitter brevid mig i soffan och äter ostkrokar. Nu är hon på sin tredje. Den första gick hon och hämade själv, i skålen. Själv har jag suttit och pluggat en stund, men jag blir less så fort. Kan bero på att jag pluggat 15,5 år i streck nu. Varav 6,5 frivilligt!!? Jag måste vara dum i huvet....
Det som känns mest tungt just nu är att jag måste läsa en doktorsavhandling till på fredag. Än så länge har jag läst 3 sidor. Har inte tänkt läsa något ikväll. Blir en dödligt trist kväll imorgon!

Jag har iallafall försökt göra lite mysigt ikväll, tänt ljus å så, snart kommer ju Erik hem :)

Å snart åker inhängnaden bort! Rambo hoppade över gallret igen, och rev! Så nu är det lika bra att bara ta bort det...



God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till tentan!!! Applåder och hejarop!

Att läsa doktorsavhandlingar kan vara trevligt under förutsättning att man har ett intressa av det den handlar om förstås.....Jobba på fröken!Vila lite

i helgen också. I Norum lägger vi nya golv. Vi=ronny

2008-11-01 @ 07:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0