typiskt.

Jag kan börja med att berätta för er att min teori stämde. Rambo hade rivit ut soffkuddar, filten, tidningar, kaffekoppar m.m. när jag kom hem idag.

Men medans jag loggade in på datorn nyss så hörde jag att Rambo skällde!
Jag visste att han var ute i inhängnaden men jag tyckte att hans skall kom långt bort ifrån! Å hans skall känner man igen...

Jag gick ut och sa "Skynde kom!" då brukar han alltid komma eftersom jag oftast har något gott att bjuda på då...

Men ingen Rambo kom fram, trodde han gömt sig under bron, men nä.

Jag gick in och hämtade en korvbit eftersom jag förstod att han rymt.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev först rädd att han sprungit ut på vägen och jagat bilar som morfars hund gjorde, så jag lockade medans jag gick mot vägen... Bakom ladugården ser jag Rambo komma i full fart mot mig,  men han kan inte slita blicken från ladugården!

Braaa Rambo!!! Han kom! Men vad är det som luktar?



Joo, KO DYNGA! Jag vet inte om han varit och rullat sig i skit åxå, men jag är säker på att han varit och jävlats med kossorna! Dom råmade för fullt och Rambo såg ut som han gjort nått busigt... Å han luktade S*TAN!

Så, in i duschen blev det. Då tyckte han inte det var lika kul längre.



                 B A D    D O G ! ! !

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHA skyll dig själv som skaffade hundvalp ;)

2008-10-09 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0