Snus och filmtips



Jag funderar på att ge upp snusandet.
Det är dyrt å det verkar bara vara jag som gillar doften! haha
Men, vi får se om mamma antar min utmaning. Slutar hon slutar jag.

Igårkväll såg vi en skräckis... Mirrors hette den å det levde typ nå demoner i speglarna.. HUVVA! Man ska inte se skräckfilm innan man ska gå å lägga sig.. speciellt inte om man ska gå på toa! jag var livrädd att gå ner för trappen i mörkret å vågade nästan inte se mig i spegeln på toaletten...
Filmen var väl rätt bra, den var iallafall äcklig!



Ikväll är det väl inte heller något på teve, därför håller jag på att ladda hem den här filmen:




Palten var iallafall god! Å Linda har varit förbi med lite mer ljus från partylite.. Hade tänkt ge bort några i julklapp, men jag tror ja behåller dom! haha.. Dom luktar så gott, och så mycket! Nu har jag fått några som luktar havsbris, och dom luktar så fräscht!


Jag avslutar denna dag med en bild jag tagit med mobilen från toalettfönstret. Himlen är så mycket vackrare här än i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0