Helgplaner

I helgen dissar vi alla fester (personalfest och typ "släktfest") för att ha en mysig helg i en stuga vid abborrtjärn... Vi har varit där ikväll och slagit på element och ordnat lite ved. Rambo har sprungit omkring och hittat massa älgben att gnaga på.. När vi skulle fara hem såg vi två svanar flyga ner mot tjärnen, å Rambo sprang efter... Han sprang rätt länge runt på tjärnen för att jaga pippifåglarna som flög i cirklar haha... Vilken jakthund :) Han blev av med lite energi iallafall :)

Nu sitter vi och tittar på Så ska det låta! Har planerat maten för helgen, blir bara grillat till lunch och middag :) På fredag kommer Linda och Peder dit och ska grilla med oss och ta ett par glas vin. Ska bli riktigt trevligt, vi ska ta med lite roliga sällskapsspel.. Då ska jag utklassa alla  ;)

Erik slutar tidigt imorgon, plus att han får lön, så han åkte på att handla i vindeln. hehe... Jag får min efterlängtade slant på måndag... Då ska vi leta nya sommardäck. Eller, nya och nya, begagnade hade jag tänkt mig...

Nä, nu stänger vi datorn för kvällen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0