Löning imorgon!

Jag som var så stolt över min fina månadslön, nu hade jag fått lönebeskedet... Ahhh! Men jag fick ett till lönebesked från vindelns kommun! 2500:- där också, hade glömt att jag ens jobba där förra månaden!!! Så 18000:- denna månad mina vänner :) Då har jag dessutom fått för lite lön, Umeå kommun har glömt att räkna med 2 dagar på matrisen i mars :) I like it! Måste ringa lönetanten!

Idag vaknar vi upp hemma i Tvärålund, var bjudna på middag hos Eriks föräldrar igår så vi valde att sova hemma.. Men vi åker ut till abborrtjärn igen om ett tag, vi har ju maten där :) Tänkte göra en repris av gårdagens lunch... Grilla parisare!


Nu tänkte ja bjussa på lite roliga bilder i jämförande syfte :)

Denna bild är tagen i abborrtjärn, september 2008.

Den här bilden är tagen i helgen, på exakt samma bro. :) Lite större, men med samma sittstil. Läckert!


Den här bilden är också från september förra året...

Haha, som ni ser så har han växt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Vilka fina bilder du har lagt ut!

Rambo är ju stor som ett hus nu. Kram/mor

2009-04-27 @ 20:24:02
URL: http://havsvinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0