Skärtorsdag

Ja, så här gick det mer påskpyntet.¨



Någon som vill ha en gråhund?


Idag var vi på begravning, en släkting åt Erik har somnat in. Men jag tror jag bölade mer än Erik! Var en väldigt fin begravning och jag klarar inte av psalmerna... Blott en dag, helig är jorden... Sen när man ser alla ledsna människor, jag blir verkligen ledsen! Folk hade skrivit fina dikter om mannen som verkligen var rörande.

Ikväll ska vi till Eriks föräldrar, kanske äter middag där till och med. Vi tänkte spela lite spel och ha trevligt!

Imorgon åker vi till norum någon gång mitt på dagen och då jag har tänkt måla ägg! Jag är överpeppad på det där äggmålandet, en tradition är en tradition. Jag växer inte ifrån den!


Nu ska jag plocka upp påskriset från golvet....  Ha en underbart trevlig helg allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0