Charlie


Det här är våran lilla Charlie. Buskissen.


Här var han bara någon timme gammal, till vänster är Lindas katt, Leif.


2 veckor.


- Rambo, rambo, vad ska vi göra?


-Men, vad tittar du på morbror Rambo?


-Där där är väl inge kul.. Får jag åka på din rygg?


-Snälla, då får du en puss!


- Tack morbror Rambo!





- Ja Stella, jag tycker om dig också..




-Jag gillar att retas med husse och husse gillar inte när jag ligger i hans sko :D



-Morbror Rambo, älskar du mig?


-Vad mysigt vi har, kan inte du klia mig på magen?




-Mamma, mamma! Han dreglar på mig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! Åh så söta de är tillsammans.

2009-08-22 @ 14:27:35
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0