Knoppar

Nu har jag målat klart sängborden!
Dessutom har jag beställt nya knoppar... :)
Det blir knoppar från Nostalgia & Kuriosa! Har beställt ikväll, kommer väl om någon vecka :) Så här ser dom ut:

49:- styck, och det är det värt :) Nu när man målat och målat så behöver man det där lilla extra som gör det värt besväret :)
När jag ändå skulle beställa så passade jag på att köpa den där fina hyllan... Jag ville verkligen ha den! Jag har ju varit såå duktig och jobbat nästan hela sommaren och som belöning för det och för att jag fått jobb så unnar jag mig denna hylla. haha! Don´t ruin the moment mamma! Den här är jag värd ;)

Kommer att bli kanonfin i köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0