Sköna helg

I helgen har vi egentligen inte gjort någonting. SÅÅÅ SKÖNT. Det var länge sedan man fick vara hemma en hel helg utan någonting planerat! I fredags åt vi god middag och såg på friidrott på TV.. Igår följde jag med Eriks mamma, syster och mormor till vindeln där vi svängde förbi en auktion och en loppis. Erik var i skogen hela dagen... På kvällen var vi hos Thomas och såg filmen Män som hatar kvinnor, bra film! Sedan spelade vi Rock band och nåt zombiespel..

Idag gick vi ner på dammen och fyndade godis, 50% för att de stänger för i sommar. Sen for vi till Thomas igen och grabbarna spelade ännu mer zombiespel...

Rambo är alldeles tokig, han träffade på en löptik som var lös idag.. Så sedan dess har han inte riktigt varit sig själv, han var nog bra sugen på att stoppa in den haha... Så istället så har han varit som faan på Inez idag... Vi trodde först att han var lite busig men sen såg Erik att han försökte sätta på henne! Stackars kisse som förrutom sin tratt måste plågas med både Charlie och Rambo på sig...

Nu har jag suttit och pysslat lite med min inspirationsbok och innan det så drack vi kaffe och åt lite glass till efterrätt :)


Jag har en kul idé... Jag ska göra egna tvålar! Ska beställa grejer från Panduro, oj vad kul!!!!

Nu lät det på Erik som att det var Zombiedags igen,så jag följer väl med honom hem till Thomas... Tur vi bor i samma hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0