Wedding

Idag ska vi på bröllop! Min kusin Veronica gifter sig med sin Lars! Synd bara att man får ångest över kläder, skor, smycken.. Jag har tagit med mig lite kläder men åker i jeans och linne :) Jag orkar inte bestämma mig nu, vi åker förbi H&M på vägen dit haha... Jag tänkte ha en svartvitrutig kjol, lite 50-tal, med en röd tubtop men jag känner mig inte nå fin! Å jag har bara fula kläder, ingen passande klänning, allt är fult....

nä, nu måste jag torka håret... Hoppas jag hittar något på H&M, annars hoppar jag på nästa buss hem.haha....

fyfan vad deprimerande.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det fär känner jag igen. Man har inget som är nog fint. Hoppas du får en bra dag i alla fall!

2009-08-15 @ 10:31:06
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0