Design ideas



Detta är en sak jag tänkte tipsa om. I denna bok skriver jag ner alla bra idéer, både pyssel och pysslig inredning..  2 sidor fulla med smarta gåbort-presenter.



Kan tänka mig att denna bok blir mycket värdefull för mig om ett par år, då man kanske glömt allt man har gjort.
Det är roligt att titta tillbaka i och se vad jag gjorde tidigare.. På sida ett står det "Vinetiketter"
 
På den vita biten står det LOVE med utbuktande bokstäver, men det syns ingenting på bilden tyvärr. Jag tror även att detta är min allra första pysseldokumentation? :D

Kommentarer
Postat av: Vero

Vilken bra idé. Jag hade en bok förrut där jag skrev i vilka blommor jag hade och skulle plantera i trädgården, för att ha lite koll om det kom upp året efter etc etc.



En pysselbok är verkligen smart.



Hoppas din lilla påsen hittar fram till dig idag!

2009-12-09 @ 08:25:28
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0