Fullt upp

Ja jag har verkligen haft fullt upp nu ett tag. Alla julklappar är då klara och vackert inslagna i rosa papper :) Idag slutar jag tidigt och efter det ska vi skynda oss iväg hem till mamma och pappa.
Jag har inte hunnit med så värst mycket pyssel, det mesta som pysslats med är till nyårsafton. Jag och Linda har varit till dollarstore i Lycksele och shoppat grejer som dukar, servetter, tallrikar m.m... Och måndags satt vi flera timmar och gjorde placeringskorten...

Nyårsafton i år kommer iallafall att bli en höjdare!!!!!

Men som sagt, inge pyssel.. Det får nog ta ett jullov också, nu är det familjen som gäller ett tag framöver!

God jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja, jag hinner inte med så mycket pyssel heller! Ska nog ta en liten paus från bloggen över jul :)



Ha en underbar jul!

Vi hörs :)

2009-12-23 @ 10:07:00
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Vero

God fortsättning till dig!

2009-12-29 @ 13:58:29
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0