snart helg...

Nu jobbar jag bara tre timmar till, sedan är det helg. Jag råkade nyss tappa en glasburk i golvet... Må väl va, men burken var full med småpärlor. Mindre bra. Nu tänkte jag ta mig en liten rast eftersom att min rast gick åt till pärlorna haha...

Ikväll är vi bjudna på middag i stan, hos Eriks syster och hennes pojkvän. Sedan blir det pubrunda så vi får nog sova över hos dom. Hoppas hinna förbi en sväng på stan imorgon, vore skönt att hinna julhandla lite innan alla andra stormar runt i affärerna... Fast många har nog tänkt precis som jag.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: camilla

ajj då!

Haha, drömde en sjuk dröm i natt! Måste berätta den sen när vi ses! Känns lite olämpligt att skriva ner det här :D



Synd att vi inte är hemma i helgen, då skulle vi kunna ses när ni ändå var i stan :) Ska ju stå på julmarknaden hela helgen, så det sket sig..ha det så skoj i helgen!



Jobbigt att behöva påminna om pengarna, men Thomas skulle vilja ha dom snart :)

2009-12-04 @ 13:40:15
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: alexandra

säg till om du behöcert chaffis ikväll

2009-12-04 @ 16:45:32
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0