White Christmas!

Ja här verkar det bli en väldigt vit jul... Natten till igår och under gårdagen snöade det och snöade det... Kom ungefär 2 dm snö! Och nu har det snöat ännu mer i natt... Frågan är om tomten kan ta sig fram?

Våran hund är alldeles galen i snö... Han springer omkring, rullar sig, hoppar, skuttar och trycker ner nosen i snön och plogar vägen medan han pressar på med bakbenen..
Jag jobbade några timmar igår eftersom vi inte hade några vikarier men vaknade i morse och kände att jag var död. Så jag blir hemma idag också. Men imorgon SKA jag vara frisk! Är så tråkigt att ligga hemma...
Hunden väckte mig iallafall vid 8.30 och ville ut. Så jag gav honom mat och så gick vi ut.. Han hade inte tid att skita utan lekte för fullt... När vi sen kom hem gick jag och la mig igen. Kl 10.00 väckte han mig igen och ville ut... Näääää tänkte jag, jag ids inte!! Men Rambo var envis och jag antog att han var skitnödig...
När vi kom ut så skuttade han ner för trappen och rullade sig.. Efter en lång promenad hade han fortfarande inte skitit utan bara busat! Han ville bara gå ut och busa. Slet upp mig ur sängen helt i onödan. Så när vi kom hem så klev jag upp och satte mig framför TV:n. Då gick han och la sig för att sova. Tack.

Kommentarer
Postat av: alexandra

söt babben!

2009-12-16 @ 17:41:49
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0