s500i = skit

Nu har jag packat min skittelefon och Erik ska få skicka tillbaka den till netonnet. Allt krånglar ju på den, och nu är jag less. Hoppas jag får en annan telefon, att dom slutat tillverka dom där skittelefonerna.. men jag lär väl få en ny likadan skulle jag tro...



Knapparna är trasiga
Displayen hakar upp sig
Går ibland inte att ringa till/från förän man startat om den
"SÄTT I SIMKORT" står det titt som tätt.

NO MORE! Nu ska jag istället ha en siemens från typ 1800-talet, verkar vara bland de första färgmobilerna hahaha...

Jag kan däremot passa på att tipsa om en kanonsida, för dig som gillar shopping ;)
www.asos.com
En klädbutik/nätbutiik från England, och nu får man beställa till Sverige för bara 10 kr i frakt (inget tillkommer), fram till 10 februari!!! Annars kostar det typ 50 kr, vilket inte heller är så mycket...

Tar bara ett par dagar innan man får grejerna.. Snygga kläder! Min nya favvosida, synd att man inte har råd att beställa så mycket... men de har mycket rea och rätt bra priser på en hel del!! Har massa smink också, jag beställde en ögonskugga för typ 50 kr, SVART som var riktigt bra!! Perfekt att sota ögonen med, den sitter kvar och blir skitfin...

Jaja, ni får väl gå in och kika på sidan, dom har "outlet" också, med en hel del fina kläder!!!

LOVE IT!

Glöm inte att gratta Erik på onsdag, då fyller han år;)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0