sökajobb.nu

Ja, idag har jag sökt jobb. Men bara timvikariejobb, Det stod så här:

"Vännäs Kommun söker ett antal extra timvikarier till förskola och fritidshem samt till grundskola åk 1-6.
I första hand söker vi intresserade med pedagogisk utbildning, gärna med erfarenhet från liknande arbete. "


"Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader

Heltid/Deltid

Timtid, dagtid. Extra vid behov"


Så, eftersom jag blir arbetslös om ca en månad så sökte jag. Vore bra om man fick in en fot i vännäs också tänkte jag.
Så håll tummarna på att stålarna börjar rulla in snart ;) hehe....

Ikväll var tanken att vi skulle hjälpa Eriks syster att flytta, men så verkar det inte bli. Så nu funderar jag, vad ska man då hitta på? Och vad ska vi då äta till middag? Vi hade tänkt käka i stan men... Hatar att tänka på mat när man inte är hungrig!

Oj vad skönt med helg! Fast jag längtar ändå tills nästa vecka, då ska jag jobba massa på fritids! Imorse jobbade jag 1,5 timme innan jag gick över till förskolan hehe... tur man får betalt 30 min före och 30 min efter! Erik lär väl bara vara i garaget hela helgen... dom ska laga skotern inför skoterfolkracet! Jag får väl öva på hejaklacksramsor? Eller pyssla lite :)

Nä nu ska jag kramas med Inez lite, hon är på goshumör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0