friskförklarad

Ja nu kan man säga att Rambo är friskförklarad. Han haltar inte, vad vi kan se iallafall, han har världens energi och kan springa JÄTTE snabbt! Förut sprang man ikapp honom lätt men nu tror jag inte ens husse har en chans :)

Inez mår bara bra, just nu sitter hon i fönstret och tittar på husse som skottar snö från hundkojan! Varje morgon när väckarklockan ringer så dröjer det ca 3 sekunder innan gullinez kommer springandes för att pussas. Det jobbiga är när man tänkt snooza, å inez kommer och ska pussa hela ansiktet... då är det lika bra att kliva upp. Eller putta ner henne på golvet....
Eftersom att det är så kul med bilder så lägger jag upp en bild på Inez då hon tuggar på Rambos ben. Gott, tycker hon, iallafall när rambo har mjukat upp det åt henne :)


Ikväll har vi ätit middag hos Eriks föräldrar, även hans morföräldrar var där. Vi hade planerat ett skrovmål men pappa bjöd mig på lövbiff med pommes och bea till lunch, så vi får spara skrovet till sämre tider.
Ikväll skulle jag egentligen träffa Hanna, men hennes farmor fick visst en hjärtinfarkt idag, så jag antar att hon spenderar hela kvällen på sjukhuset! Tungt!


Imorgon börjar min VFU, alltså praktik... jag är lite nervös, min handledare är ledig på torsdagar, så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen imorgon, och med vem? men det löser sig nog.
Ikväll blir det en tidig kväll, vi är trötta hela familjen.. Men nu blir det nog TV en stund!

ja, var så god mamma, nu har jag skrivit! Jag ska försöka ta mer och roligare kort!!!!


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0