Idéer

Idag fick jag nya pandurokatalogen! Jag blev mycket inspirerad så jag och Jeanette åkte till Vännäs... Hem & Hobby! Där köpte jag lite nya papper och glitterlim. Sen började jag producera fina vinetiketter! Oj vad roligt det är!!! Sen ska jag även måla krukor vita och dekorera med allt möjligt, framför allt rosa pärlor. Jag blev även sugen på att göra någon typ av kryddlåda i trä som man kan plantera basilika m.m. i, och jag blev sugen på att klä ett anteckningsblock..
Jag blev sugen på nya gardiner till både sovrum och vardagsrum, en svart blom/träd schablon på gästrumsväggen...

sen var det något mer också, men det kommer jag inte ihåg... typiskt.

Har iallafall dekorerat en flaska till mamma, den är jätte fin!

I helgen ska Erik till fjällen med sin kompis, så jag och Rambo åker till Norum på fredag. På lördag kanske syrran och hennes kille kommer och äter middag med mig.

Nu ska jag och Erik njuta av varandras närvaro innan det är dags för honom att natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0