Äntligen fredag.

Ja äntligen är det FREDAG!
Igår kväll körde vi igång med flytten på riktigt. Erik, Peder och Roland hjälptes åt och släpade möbler och jag packade massa "Gott och Blandat"-lådor.. Dvs lådor fulla med allt möjligt som inte passade in i någon annan låda.. Mest skrot egentligen haha, hade nog kunnat kasta en hel del!

Idag har vi bara 5 barn på våran avdelning och det är skitväder ute.. Så vi tänkte stanna inomhus och kanske ta fram nå målargrejer! Men det lär bli rätt kladdigt... vi får se hur vi gör med det :)

I kväll ska vi fortsätta flytta och vi håller tummarna för att vi blir klara ikväll. För jag har tänkt tvinga med Erik på loppis i Norrliden och Hjuken imorgon :) Sen spelar ju Nioce Makers i Vindeln, så vi kanske tar en sväng dit!
På söndag kommer mamma och pappa förhoppningsvis och hälsar på i stugan.. Dom måste ju se kissungarna!

Blev lite rädd imorse när jag vaknade... Katterna var borta! Och Rambo sov under sängen i natt.. Han hade väl inte ätit upp dom? hehe... Nä det hade han inte. Men Inez blev nog lite orolig så hunden skulle sova 30 cm från deras korg, så hon tog sina bebisar och flyttade in i min garderob! Men där får dom inte bo, tänk om dom bajsar ner alla mina kläder :( Vi som inte har någon tvättmaskin i sommar!

Min bilrackare ligger på minus! För någon månad fyllde vi på motorolja i den... I morse då jag skulle fara på jobbet så hann jag köra ca 100 meter då oljelampan började blinka till ett par gånger... Jaha, då har jag slut olja? Jag som skulle fara och jobba!? Men, jag tog mig till vännäsby och köpte en liter... Hoppas jag tar mig hem iallafall, SKITBIL. Då ska Erik få fylla på mer :) Känns som att toyotan rullar på sina sista mil just nu...

Fick föresten lite kläder igår som jag beställt på bubbleroom.se!

Den här kostade 149 kr, och den har jag på mig nu :)


Det här linnet kostade 99 kr, och satt riktigt bra! Jag trodde det skulle vara skitkvalitet, typ Ellosaktigt... Men det här verkade rätt bra! Skönt också :)
Har besällt lite kläder från cloey.se också, kommer nog nästa vecka :) Weiiii!!

NÄäääää nu ska jag inte slösa bort lunchrasten mera! Ska kolla hemnet och se om det kommit in några nya vackra billiga hus i tvärålund :D Sen ska jag snoka omkring på lite bloggar...


Puss å hej, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0