did it again


Ja, ni kan ju gissa vart jag var igen. Jag tog faktist bedövning den här gången också, är faktist inte så farligt... När man plågats en stund med sprutan så är resten ingen fara, annars får man ju plåga sig igenom hela borrningen!
Nu har jag skaffat såndär tandläkarförsäkring iallafall... Tandläkarn trodde ja ville betala årsavgiften direkt (1200) men, hahaha, jag var tvungen att säga att jag bokstavligen inte hade råd... "Medges ej" hade det stått om hon försökt dra kortet.
Jag ska nog få jobba påsklovet på fritids iallafall, hoppas då det... i sommar också hoppas jag!!!!!!!

Ikväll blir det köttfärspaj till middag. Ooohh så gott!

Vi missade sista anmälningsdatumet för hundutställningen!!!!! Men det verkar som att det gick att anmäla oss idag också, så Rambo kommer den 28/3 att få visa upp sig i Åsele å KICKA ASS ;)

Kommentarer
Postat av: Magda

Men du varför ställer ni inte ut i Nordmaling den 29 mars ist dit ska vi ;)

Lycka till iaf :)

2009-03-11 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0