Examen x 2

Jag hade för mig att man fick endast fick behörighet att jobba inom förskola om man gick den här förskolekursen som jag nu gått... Men då fick jag ett mail idag, där studievägledaren säger att jag får ansöka om en till EXAMEN!!!!! Det var jävlar inte dåligt! Så, direkt betyget gått in i systemet så ansöker jag om min andra examen :)


Tycker nästan att jag är värt två fester ;) haha...


Ska jobba på fritids om en timme och har nyss varit på en kort promenad med Rambo. Stackarn har börjat halta igen så vi får hoppas att han bara fått in nå skit i tassen eller något, så det inte är inflammationen som är tillbaka i leden!
Hoppas det går över innan utställningen på lördag...


INEZ STÅR BARA OCH SKRIKER! JAG BLIR GALEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha städa bilen va faen drygt men dock behövligt :)

Ja lycka till på utställning nu :D

Baka e alltid kul tråkigt att städa :P

Examensfest lät kul ;)

2009-03-25 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0