slappna av. inte!

Ja nu kan jag slappna av till viss del. Idag hade jag besök av min universitetslärare som tittade på mig i en timme då jag hade samling och en matematiklek med barnen. Jag har varit mycket nervös, men allt gick jätte bra! Så nu har jag gjort bort det momentet. Nu är det bara två skriftliga saker som ska in till skolan innan kursen är slut....

På onsdag ska jag till tandläkarn. Har bokat om besöket flera gånger nu, så jag måste nog fara. Huvva, ska inte tänka på det. Ska inte heller tänka på betalningen, kostar 900 kr och jag har fan inte råd!
Har inte heller råd att fara till sundsvall i helgen, vi ska bo på hotell 2 nätter och på lördag ska vi se Wallmans salonger. En julklapp från Eriks föräldrar! Ska bli riktigt roligt, men något IKEA besök har jag egentligen inte råd med, jag ska köpa en såskastrull... om jag har råd. Sen är det ju mat man ska ha råd till, både i sundsvall och reste av månaden! Måste tanka bilen också...

Är så drygt ju, eftersom jag har praktik så har jag inte kunnat jobba nästan någonting, och den vecka jag hade chans att jobba blev jag sjuk! Så nu får jag i princip inga mer pengar... När kursen är slut så blir det ju inte heller något studiebidrag/lån.. får väl 1500:- ungefär från CSN nu den 25e...  Kul månad! har inte ens råd till mat... Blir att äta från frysen... tackafan för älgkött hehe... Så jag är pank nu och ska klara mig 1,5 månad helt utan pengar, hoppas jag får jobba något månaden efter iallafall... Annars vet jag inte vad jag gör... Fan, jag är 2 veckor från arbetslöshet!!!!!!!!

Nä nu ska jag se om det finns nå ved här hemma, är lite kallt. Erik blir nog överlycklig om han ser att jag eldar hehehe...


Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0