Sundsvall :)

Här kommer lite ljuvliga bilder från helgen i Sundsvall :)


Fredagens middag, på Restaurang Viktoria, my choise :)


mat


Jag käkade oxfilé med potatisgratäng. SVINGOTT.




Ja, det var till och med så här gott.


Waist no food! Tänk på negeronga!


På lördagen var det dags för SHOW. Wallmans!
Förfestade på rummet, med vår kära vän TV:n. Vem behöver musik när det finns Text-TV?




Mys i väntan på maten!




Johan säger HEJ!




Å här var jag!

me


Vad jag ser töntig ut när jag sitter brevid snygg-Amanda! haha




Showen var det fart i, publiken var vild;)




Oj vad det var bra! Men vilka är det som står på scenen?




Efterfest en sväng innan dansen... I say no more :)



"Främliiing... Vad döljer du för mig?"




Söndagmorgon. I väntan på nykterheten... På väg mot IKEA!






Det var en otroooligt rolig helg, detta är egentligen något man bör göra som tradition... En gång per år! Förbanne mej! :D
Tack sååååå mycket för denna helg!!!!!!!! En kanonjulklapp från Eriks föräldrar :) TACK!!!!!



Här kommer lite av våra fynd!

 Bathroomstyling a´la IKEA.


Just had to buy it...



Så fint det blev! Köpte 2 st, till matbordet i vardagsrummet...

Vi köpte även ett "LACK" svartbrunt rektangulärt litet soffbord (mycket adjektiv, jag vet) till vardagsrummet... Blev mysigt! Vi är lite less på ett vardagsrumsbord med GLASSKIVA.. Märker dock att det nya problemet består av DAMM. Att inget bara kan bli bra? haha... Äh, de duger.

Ikväll ska vi sitta bänkade framför TV:n och äta nachotallrik framför hockeyn! Har bjudit Jens på middag också, hoppas han dyker upp med Laika! :) Bara hon int löper, fast då blir nog Rambo glad...


Tack än en gång för en underbar helg!!!! Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0