upp att verka!

Ja, imorgon blir det upp tidigt. Jag hade planerat att sova åtminstonde till kl 9, men åker härifrån 06.15, kliver väl upp 05.45? Jag tänkte ju städa, baka och njuta imorgon, men jag ska åka å jobba!
De ringde från en förskola i stöcksjö, ska jobba imorgon och på fredag!!!!!
En stund senare ringde Vindelns förskolechef och sa att han letat mitt nummer på eniro, han ville att jag skulle jobba imorgon.. Synd att jag redan lovat bort mig, men det var ändå 2 dagar så...

ja, arbetslösheten får vänta till nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: maria

Hallå Hallå!

Inte arbetslös....mmmmm. Bådar gott att du är

eftersökt!! Puss o kram/mor

2009-03-25 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0