Eurovision semifinal

Ja, ikväll lutar det åt lite eurovision... kanske mest för att jag sett varken melodifestival eller eurovision i år :)
Brukar inte vara så värst bra! Men det går inte så mycket sevärt på tv ikväll...
Vi har just kommit hem från en fisketur och tänte lyxa med lite brieost!
Här är ett kort jag tjuvtog på Erik på vägen hem. Vi fiskade i "lillsjön" som ligger nedanför oss.. blåste lite väl mycket med vi fick iallafall 3 gäddor! (jag fick 2 haha).. Behöver kanske inte säga hur mycket (lite) dom vägde? ;)


Idag var det förskolans dag! Vi firade på förskolan med lite maskerad, ansiktmålning, sjaldans, musik, såpbubblor och storsjung tillsammans med alla andra avdelningar! Riktigt trevligt och allt gick bra. Solen sken men det blåste så förbannat tyvärr...

Jag slutade 13.30 idag så när jag kom hem tog jag en skogspromenad med Rambo! Efter det planterade jag persilja och tog fram och rengjorde utemöblerna :) Sen käkade vi soppa till middag, som blev ganska god! Fast jag hatar soppa:)


Nä nu ska jag ta fram lite ost och kex :) Kanske ska överaska Erik med lite efterrätt och göra Gino? :P



Såhär såg tjockinez ut imorse. Lite fetare än vanligt, se kulan på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0