Kattungar!

Det är sant! Jag har blivit mormor :) Idag på vägen hem från jobbet ringde Erik och sa att jag skulle skynda mig hem och se på något... Inez fick idag 3 söta kattungar i våran säng (suck). Allt verkar ha gått bra!
Vi har preliminärdöpt 2 av dom till Thea och Leif. Den sista vet vi inte riktigt... Thea och Leif är svarta med lite brunt i, precis som Inez, och den tredje är helgrå. Hoppas dom blir lika lurviga som inez! Jag har suttit länge och myst med hela familjen... kattungarna bara äter och äter och inez ser mycket stolt ut :)


här är Leif (tror jag) och gråkissen, vad den nu ska heta...


Pluttenutteen! och en stolt mamma hehe  :)


Här ligger Inez med kattungarna, men man ser typ inte bäbisarna.. dom ligger å suger på tissarna!


Erik råkade ut för en liten olycka idag också... Han fick en järnslägga på handen och fick en massa inre blödningar... Nu har han gips och är sjukskriven.. Perfekt när vi ska flytta... :( Stackarn, måste ha gjort mycket ont.. Nu får jag ta hand om honom :) Man blir ju som handikappad utan en hand! som tur var så var det inte högerhanden!


Mamma och Alex verkar ha det bra i Bulgarien och Eva och Roland verkar ha det bra i Grekland. Jag är mest avundsjuk, skulle gärna byta med dom just nu... Men Erik sa att vi får åka utomlands nästa vår :) Så det ser jag fram emot!

Nu är vi hemma i huset en sväng, har betalat lite räkningar och hängt tvätt. Husse och Rambo har duschat och nu ska vi åka tillbaka till stugan och mysa med kissarna! Imorgon har jag utvärdering på förskolan, samma på fredag. Hoppas vi får sluta tidigt :)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Magda

Tihhiii vilka sötnosar :)

Har ni hittat köpare till dem eller?

Annars vet du var jag finns ;)

2009-05-27 @ 23:04:02
URL: http://Liisdotter.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0