Loppisfynd!

Idag åkte jag och Erik på två loppisar tillsammans med Linda och Peder!
Ena loppisen ligger i vännäsby och den andra i brattby.
Vi gjorde ett par fynd faktist...

Erik köpte en liten kaffepanna som han kan ta med sig på älgjakten. Jag köpte en stor vit gammal duk, en finduk i bra skick:)

Här är min nya handväska! Assnygg och med många fack ;)
 10 kr


Här är ett till fynd:

 40 kr

Här är ännu ett fynd som hör till en favoritserie!
 5 kr

Vi köpte en Earl Grey Tea burk också, nu ska vi samla på oss gamla burkar!
 10 kr

Oj vad roligt vi haft idag! Kanske ska till brännland imorgon på Opal antik, om vi hinner... Vi ska åka till Jörn! Eriks systers pojkväns föräldrar har bjudit bl.a. oss på middag :)

Vi handlade även en liten plåtburk med lock där det står "salt" och en gammal fin glasburk... Allt vi shoppade idag gick totalt på... 100:-
Det kallar jag FYYND!

Jag har även planterat om Blomman för dagen, i en större kruka. Vi passade på att leta passande grenar när vi var ute med Rambo... Här är reslutatet

Hoppas dom växer ända upp nudå :) haha...

Igår var vi på partylitevisning hos Linda och såg sommarsortimentet! Vi köpte lite ljus, bl.a. goluktande ljus som visst tar bort myggen! Perfekt i sommar när man njuter på altanen i någon utav stugorna :)

Nu ska jag se efter vad vi har att äta till middag!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0