Nu var det länge sedan!

Ja det var ett bra tag sedan jag skrev nu, har fullt upp med jobb och annat!

Idag efter jobbet var jag förbi en arbetskompis som sålde lite skor! Eller lite och lite, ett helt garage med skor hade hon... De hade köpt upp B I A N C Os lager och sålde skor för 30:- paret!
Här är några bilder på mina fynd!


2 par, samma modell men lite olika färger. 30:- paret, hur skulle man kunna låta bli?


Denna sko är nog favoriten, hemskt söt :)


Dom här köpte jag till mamma, får väl se om hon vill ha dom! Jag tror dom blir snygga på henne :)

Jag köpte ett par bronsfärgade sandaler med klack till Eriks mamma också, som jag var och överlämnade ikväll! Jag hälsade på när de precis skulle boka en utlandsresa... Oj vad avundsjukan växer, jag vill också fara!!! Dom åker på en sista minuten till Grekland, tror det var samma dag mamma och syrran åker till Bulgarien... FUSKIGT!!!!!

Jag har iallafall startat en ny hobby! BLOMMOR och KRYDDOR!

Se så vackert blommorna pryder vår entré!

Jag planterade även ruccola och dill som växer på bra :)


Gjorde i ordning en liten kryddmix till köket också.. Köpte rosmarin och timjan och fick basilika som mamma planterat.. Vackert, praktiskt och doftar ljuuvligt!





GRAVIDA INEZ SÄGER HEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0