"Altaret" hehe

Jag har en sideboard med en ikeas lackhylla i vitt ovanför. Det är ett ställe som jag leker mycket med, gör om, lägger till, tar bort och pyntar lite efter säsong. SKIT KUL är det! Jag vet inte vad jag ska kalla det där stället så för länge sen kom jag på "altaret" på skoj. Men sen blev det mitt altare hehe...

Jag tänkte visa lite bilder, egentligen för att jag själv är nyfiken på hur det förändrats, men även om ni kanske också ville se.

Så här såg det ut när vi precis flyttat in, i augusti. Då hade jag inte fotat med hyllan, kanske av en anledning? Vet ej.



Sen blev det så här...



Och sen såhär...



Och nu ser det ut såhär!





Jag tycker det är så fint att samla udda julkulor i ex. detta gamla tråg som jag fått av mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0