äntligen lite tid över.

Nu har jag haft fullt upp med jobb (bl.a. massa utvecklingssamtal) och annat så jag har nästan inte hunnit pyssla eller blogga något. Men nu är jag tillbaka :) Slutade halv två idag och har nu hunnit ut med hunden, läst HMs katalog och tagit fram lite pyssel... Vad som tillverkas återstår att se, återkommer på ett tag :)

Här är iallafall vad jag åstadkommit i veckan:

Tapetproverna kom så jag pysslade ihop två skokartonger.


Och stämplarna kom, så jag monterade och provstämplade! Visst är dom fina?





Nu ska jag se vad jag har för kul att greja med...

Kommentarer
Postat av: alex

snyggt! det går åt pipan med att få mamma att vilja ha katt!

2009-11-11 @ 15:27:57
Postat av: Camilla

Åh! finfintfint! :) Måste beställa mer prover, men kan inte rikgit bestämma mig vilka jag vill ha!

Ska vi ses något i helgen?

2009-11-11 @ 15:44:43
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Malin

Var beställde tapetproverna ifrån? Jättefina lådor förresten och lyktan var ju så söt! Väldigt vackert sken...

Såg att du är förskollärare förresten - jag med!

2009-11-11 @ 23:30:07
URL: http://pysselinas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0