Besök

Träffade grannen här utanför när jag kom hem från jobbet! Han som tagit över våran kattunge Charlie.
Jag frågade om jag fick låna Challe några timmar och det var inga problem. Han sa att jag kunde få honom. hehe... Nejtack. Han var så jobbig. Men så söt!


På bilden har han krupin in mellan mina fötter och sitter och stirrar på Rambo. Hunden :)


Det har dessutom visat sig att han fortfarande är jobbig... Jag skulle återlämna honom kl 20 men jag är nästan less redan nu... Han skriker och skriker! Han känner igen sin mamma och hon känner igen honom och hon är också less på honom - redan. Inez springer och gömmer sig och han stå och skriker när han inte hittar henne... hehe stackarn... Tur vi gav bort honom...

Nu ville kattmamman gå ut så Charlie sitter och SKRIKER i hallen. Precis som katthonor låter då dom löper. Anledningen till att vi steriliserat Ine hehe...Nu lämnar jag tillbaka han... HUVVA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag tog temat fashion, sen bytte jag bara ut bakgrunden mot nått jag hittade på google ( skrev in bildadressen, ) sen på headern tog jag bara bort bilderna som fanns på temat och la dit mina egna genom att ta bildadressen från den bilden jag lagt in på apberget! fattar du? gör jag nått olagligt? :S

2009-11-12 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0