Nytt namn :)

Hehe ja jag funderade ju tidigare på vad man kunde göra med de nya typsnitten.. Jag bytte namn på bloggen! Jag har funderat på det länge men inte hittat något bra namn.. Har jag kanske inte gjort nu heller men, jag var så sugen på att göra en header! House of candles... ja, det är ju våran lägenhet, men vi har inget hus. ÄN! Men vi letar för fullt, kosta vad det kosta vill, men vi ska ha ett hus. Men det är inte så stort utbud i byn tyvärr.
Jag älskar att tända ljus, vi har myspys egentligen varje kväll, vi tänder alltid ljus till middagen, framför TV:n, i badet, väldigt ofta helt enkelt :) Så jag tyckte namnet var lite passande ändå.
Bilden är tagen under älgjakten förra året, då jag följde med Erik. Lite bya, skogskänsla. Vi bor ju i skogen? hehe...

Nog om det, god natt!

Imorgon kommer eventuellt lite kuliga bilder på mitt pyssel, men nu orkar jag inte greja mer med datorn :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilket passande namn :)!!

Ja, de var lite snuskiga, men lite roliga haha! Nej hade ingen tanke om kvinnans huvud, det belv bara så ;) haha!

2009-11-03 @ 08:51:41
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du borde lägga upp dig på bloggtoppen.se för att få mer besökare! :)

Så mycket pyssel och fint som du lägger upp, förtjänar du lite respons!

2009-11-03 @ 09:00:58
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0