Saturday night.

Om ett tag ska jag gå ner till bygdegården och agera lekledare tillsammans med Linda i några timmar. Sedan ska vi knalla över till Flint och käka middag hos han och hans tjej :) Ska bli kul, då blir vi tre par!

Tänkte visa lite pyssel som blev till hos mamma och pappa!


Servettringar Julkramar. Mamma hade några ringar av tjock kartong hon sparat sedan hon köpte glas. Ja, något kan man alltid använda det till :) Dom är finare i verkligheten :)


En liten bok som verkligen behövs i det här huset. Vi har missat för många födelsedagar i Eriks släkt och nu tar jag kontrollen :) Är så pinsamt att komma och äta middag å så visar det sig att någon fyller år, därav middagen. HMMM...

Vi gjorde en hel drös med etiketter! Den till vänster gjorde jag (passade på att använda mammas vita stämpeldyna. Must have!) Den till höger har mamma gjort till mig. Tänkte hänga upp den någonstans här hemma.. Har inte hunnit hitta ett ställe än :)

Ha en skön kväll allihop! Det tänker jag ha :)


Kommentarer
Postat av: al

Fint!

2009-11-14 @ 17:56:01
URL: http://alexandrawedin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh vad fint :)!

2009-11-14 @ 17:58:27
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0