Smygbloggar

Min sambo tycker att jag spenderar väldigt mycket tid med pyssel och detta bloggande så jag tänkte smygblogga nu medans han duschar:)

Dagens idé är tyvärr ogenomförbar i nuläget för min del. Jag vill tapetsera botten på lådorna i min byrå! Men byrån står i en ladugård i väntan på ett hus, den rymms ingenstans i lägenheten...
Det skulle vara roligt att pyssla på med tapetseringen av lådbottnarna och roligare måste det vara sedan, att fylla den med grejer och kanske till och med hålla ordning i lådorna så man ser den fina tapeten :)


Nu väntar jag på att tapetprover och ett paket från Arkivet ska dimpa ner i brevlådan... Och jag planerar ett loppisbesök imorgon, så helgen blir nog skojig :) Hoppas paketen kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria

HEJ Viktoria! Spana in min blogg!!! HAr äntligen

fått in bilderna till datorn!!/Kram

2009-11-05 @ 20:54:23
Postat av: Camilla

Vad smart :) Hoppas ni hittar ett hus snart så du inte blir galen! :D

2009-11-06 @ 09:19:13
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0