Tidningstips!

Jag fick ett tips från Camilla om denna tidning. Man kopplar nästan ihop den med "old people", typ farmor, men jag måste säga, detta julmagasin var kanon! Mycket fina bilder och massor av tips!!!

Jag har tänkt sy en vit tygpåse som man kan ha hyacintkrukan i..
Hjärtan av ståltråd dekorerade med fina pärlor, att ha i granen eller i blomman...
Vika egna små kartonger och göra de såå fina.. (En mall följer med!)
Skriva på disktrasor...
Baka hårda kakor och slå in i fint papper...
Doppa kottar i ljusmassa och ge bort som braständare till pappa...

...bland annat! Jag är mycket taggad...  ni måste köpa tidningen!




Idag kom även mina efterlängtade tapetprover samt mitt paket med stämplar... Weeii! Men jag jobbade sent idag och har precis ätit middag så vi får se om det hinns med så mycket ikväll..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja den innehöll verkligen mycke pyssel! :) Va bra att du gillade den.

2009-11-09 @ 19:58:40
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0