Trött

Ikväll blir det inget pyssel... Har haft personalmöte och kom hem vid 19.45... Uhhh då orkar man inte göra mycket. Imorgon blir det också fullt upp... Slutar 16, ska åka och handla och göra smörgåstårta för att jag fyller år och vi ska bbjuda hem sambons föräldrar och morföräldrar... Sen blir det nog natta :) Men jag får väl återkomma på torsdag :) Då slutar jag tidigt så då ska jag minsann pyssla!!!

Fick en kalligrafibok idag av en tjej på jobbet. Hon skulle sälja den på loppis och undrade om någon av oss kanske ville ha den istället.. JAA! Jag hade ju faktist tänkt skaffa en sån! Blir så fint att skriva så..

Nu ska jag se på teve en stund.. Desperate housewives börjar kl 21. I övrigt var det bara skit på tv.. God natt!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken tur du har :)!



Grattis på födelsedagen!! Får ringa och gratta lite mer seriöst senare :)



Jag håller med, gillar inte riktigt den stilen. Speciellt inte till jul.



Ses i helgen :)Ha en bra dag!

2009-11-18 @ 08:24:51
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Vero

Vad kul att du vill vara med och samarbeta. Jag skall kolla på allting ikväll och komma på lite nya ideér tänkte jag.



Det var ett tag sedan jag var in till dig och tittade. Förstår att du inte orkar med att pyssla när du är hemma så sent, och personalmöten är ju inte direkt inspirerande kanske. ;)



Jag hör av mig till dig igen. Ha det gott så länge!



Vero

2009-11-18 @ 13:29:37
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: camilla

Jaa jag tyckte att det verkade för enkelt för att vara sant!! :D att man inte kommit på det tidigare! :D

2009-11-19 @ 15:43:35
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0