Dagens köp

Jag åkte in till stan idag efter jobbet för att hämta en bilnyckel och umgås lite med Camilla. Vi gick in på massa inredningsaffärer, och så klart så råkade jag ramla över ett par saker :)
Här är resultatet :)

Var in på Mias lustgård och hittade bokstäver.. Precis som många andra så har jag nu köpt några och bildat ett ord som gör sig bra på våran hylla.

M Y S, för att jag älskar att mysa och vi har myspys nästan varje kväll :) Levande ljus är ett måste! Så dessa bokstäver var självklara. 30 kr styck kostade dom.


Skitsnygg soptunna, Lagerhaus 149 kr, 50% rea (ord. 298:-)
Ville bara ha den sist jag var på lagerhaus men blev snål. Nu när den var på rea kunde jag inte låta bli...

Inspirerad av denna blogg så köpte jag även den här:
Har inte riktigt hittat på ännu vad som ska pryda den.. Men, praktist är den då :) Badkarskanten är full med schampoflaskor och ljus.. Jag kommer inte att ha grejerna på den här, men med en ny fin pryl så blir det genast roligare att städa, hålla ordning och göra fint! Någon som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det blev ju riktigt fint! Är sugen på bokstäver jag med, men ska klura på var jag ska ha dem först! :)

2009-10-21 @ 21:41:53
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

tack för översättningen av vad din mamma menade :D Men det lät väldigt intressant. Skulle gärna vilja göra en undersökning haha!

2009-10-23 @ 09:07:07
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0