Min superidé

Ja, min idé fick jag igår när jag skulle slå in skokartonger i fin tapet.
Varför köper man canvastavlor som man slår in med tyg eller tapet, när man lika gärna kan ta locket från en skokartong? Som man dessutom får gratis på skoaffärer? :)



Här kan man dessutom få gratis tapetprover! 2 st gratis, och ingen frakt. Vill man ha fler kostar det 20 kr styck...


Nu tänker ju inte jag ha det här locket till tavla, inte riktigt passande tapet för lägenheten, men tuff och får duga som kartonglock :)

Det är dessutom lätt att sätta upp tavlorna, väger ingenting och räcker med en liten spik i väggen som man balaserar tavlan på... Like it!


Här kommer även bilderna jag lovade Camilla, på valparna som var så söta!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra idé! att man inte tänkt på det förut ;P

Tacl för bilderna, hon är verkligen söt!

2009-10-21 @ 08:26:49
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0