Morgonstund har guld i mun

Detta är en underbar morgon. Vaknade pigg kl 10, snön ligger på marken och jag äter frukost i Eriks skjorta framför tv:n, med tända ljus. Ahh...
Mamma är på IKEA idag så jag har kollat runt lite på hemsidan och ska strax ringa in min beställning :)
Ikväll är det 50-års kalas för Eriks mamma så jag ska fara till dom om en stund och fortsätta göra i ordning. Igår var vi i lokalen och ställde i ordning lite bord och dekorerade med lakan och allt möjligt.. Får ta en bild senare... :)
Idag blir det att plocka in lite granris och ordna med snapsvisorna bl.a. och skriva ut lite bilder på Eva, som får bli en överraskning för henne hehe...

Jag tänkte visa lite bilder först...



Den sista tändsticksasken och ljusen fick Eva i present bl.a.


Nu ska jag fara och hjälpa till... Trevlig lördag! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad fina :) Den sista har jag inte sett förut, den var fin! Ha en bra helg nu och sup int skallen av dig!! :D

2009-10-24 @ 14:24:21
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: lillasyster

fan va duktig du är vickan! fint!

2009-10-26 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0